شهروندان از تردد در زیرگذرهای اهواز در زمان بارندگی بپرهیزند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان نسبت به تردد شهروندان از زیرگذرهای اهواز در زمان بارندگی هشدار داد و گفت: زیرگذرهای شهر اهواز به هنگام باران بستری خطرناک محسوب می شوند بنابراین از شهروندان می خواهیم از تردد در این نقاط در زمان بارندگی بپرهیزند.
کد خبر : 2001
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 دسامبر 2020 - 6:03
شهروندان از تردد در زیرگذرهای اهواز در زمان بارندگی بپرهیزند

سرهنگ منصور جمشیدی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: معابر شهر اهواز در هنگام بارندگی آسیب پذیریهایی دارد که شهروندان باید نکات و هشدارهای لازم را برای جلوگیری از آسیب و خسارت به خود و وسیله نقلیه رعایت کنند.
وی افزود: همه زیرگذرهای شهر اهواز قدرت تخلیه سریع آب تجمیع شده را ندارند و به هنگام باران بستری خطرناک محسوب می شوند بنابراین از شهروندان می خواهیم از تردد در این نقاط در زمان بارندگی پرهیز کنند.
به گفته وی، زیرگذرهای میدان اخر اسفالت و زیرگذر کیان اباد و بلوارهای ساحلی، در طرفین شرقی و غربی رودخانه کارون که از وسط شهر میگذرد، در هنگام بارندگی و طغیان آب های سطحی و جاری شدن سیلاب استانهای بالادستی به علت پر شدن زیرگذرها خطرناک و غیر قابل تردد هستند.
جمشیدی اضافه کرد: در زمان بارندگی رانندگان باید در این مواقع از مسیرهای جایگزین تردد کنند.
وی همچنین گفت: در شهر اهواز به علت تعمیرات شبکه آب و فاضلاب، سطح برخی خیابانها حفاری شده و معابر ناهمواری‌هایی دارد که با بارش باران و تجمع آب این گودالها قابل مشاهده نیستند و به زیربندی خودروها خسارت وارد کرده و عامل حوادث ترافیکی خواهند شد.
وی با اشاره به محدودیتهای ترافیکی کرونا تاکید کرد: ممنوعیت ترددها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد پابرجاست.
جمشیدی به شهروندان توصیه کرد: در صورت ضرورت تردد در طول روز ضمن حصول اطمینان از سلامت فنی خودرو به ویژه برف پاک کنها و چراغها، در طول روز با سرعت مطمئنه تردد کنند،یادمان باشد، با توجه به خطر ویروس کرونا خانه امن ترین جاست، پس در خانه بمانید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.