امکانات لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی در اندیکا فراهم شد

سرپرست فرمانداری اندیکا گفت:تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب پیش بینی شده در این شهرستان فراهم شده و همه دستگاه های اجرایی در حالت آماده باش بسر می‌برند.
کد خبر : 1949
تاریخ انتشار : شنبه 28 نوامبر 2020 - 7:30

امرالله نوذری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۶ دستگاه ماشین آلات راهسازی از سد شهید عباسپور ، گدار ، شرکت بهره برداری از نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت عمران مارون پیرو دستور استاندار خوزستان به تیم های راهداری این شهرستان اضافه شده و در مناطق تعیین شده مستقر شدند .

وی افزود : با احتمال بسته شدن جاده بخش چلو به مرکز اندیکا به دلیل طغیان رودخانه یک تیم شامل پزشک ، آمبولانس ویک دستگاه ماشین آلات راهسازی در این بخش برای خدمات رسانی در مواقع اضطراری مستقر شده است .

رییس ستاد مدیریت بحران اندیکا ادامه داد : ۲ دسته ویژه از گردان نصر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز در بخش مرکزی و آبژدان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به شهروندان امداد رسانی کنند .

وی افزود: به کسبه مستقر در حاشیه پل ها و رودخانه های منطقه هشدار داده شده در صورت بالا آمدن آب نسبت به تعطیل کردن محل کسب و کار خود اقدام کنند .

سرپرست فرمانداری اندیکا ادامه داد : یک تیم فنی از مخابرات تا پایان بارندگی در شهرستان مستقر شده تا در صورت بروز هرگونه حادثه و قطع ارتباط مخابراتی وارد عمل شوند.

وی گفت : مدرسه شبانه روزی چلو با ظرفیت اسکان ۴۰۰ نفر برای اسکان ضروری سیل زدگان آماده شده است .

رییس ستاد مدیریت بحران اندیکا ادامه داد : به اداره آب توصیه شده مخازن ذخیره آب را با تمام ظرفیت آماده کند.

وی گفت : بخشداران در بخش های خود و دیگر مسئولان نیز در شهرستان مستقر هستند و تا پایان بحران ناشی از بارندگی حق خروج از شهرستان را ندارند .

شهرستان اندیکابا سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان واقع است.

استان خوزستان از روز جمعه شاهد بارندگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.