نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

کمیته امداد امام از واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز به دستگاهی دیگر، خودداری کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام از واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز به دستگاهی دیگر، خودداری کند.
کد خبر : 1942
تاریخ انتشار : شنبه 28 نوامبر 2020 - 4:39
کمیته امداد امام از واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز به دستگاهی دیگر، خودداری کند.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه اول ورود به مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اجتماعی مجلس با رئیس کمیته امداد کشور جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی افزود: سه موضوع مهم از جمله عدم واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز در این جلسه مطرح شد که رئیس کمیته امداد کشور نیز خود به این موضوع اشاره داشت که وجود، تأسیس و همچنین قصد و نیت علامه کرمی در وقف این بیمارستان در اختیار گذاشتن آن به فقرا و نیازمندان بود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس تصریح کرد: یعنی با این فرض استفاده فقرا و نیازمندان از خدمات درمانی بیمارستان آیت‌الله کرمی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

حسینی تاکید کرد: فقیرترین و کم برخوردارترین قشر جامعه، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هستند که در این مدت، بیمارستان آیت‌الله کرمی توانست خدمات خیلی خوبی را به آنها ارائه دهد. حتی پزشکان و کادر درمانی که در این بیمارستان خدمت می‌کنند از نظر تعرفه و رعایت حال بیماران به دلیل نیازمندی، مراعات خوبی برای بیماران داشتند.

وی عنوان کرد: بیمارستان آیت‌الله کرمی در غرب اهواز قرار گرفته که در این قسمت علاوه بر ثقل جمعیتی، جامعه کم برخوردار و کارگری نیز زندگی می‌کنند. بیمارستان امیرکبیر اهواز نیز که طی سال‌های اخیر کاملاً تحت پوشش تأمین اجتماعی بود ولی نوع اداره آن تغییر و باعث کاهش کیفیت درمان در آن منطقه شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز واگذاری بیمارستان آیت‌الله کرمی به سازمان و یا نهادی غیر از کمیته امداد در کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی منطقه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

حسینی اظهار کرد: از رئیس کمیته امداد کشور درخواست داشتیم که از واگذاری این بیمارستان خودداری کنند چون این موضوع را به صلاح مردم نمی‌دانیم و قطعاً پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان آیت‌الله کرمی اهواز تنها بیمارستان خیریه در استان خوزستان که توسط آیت‌الله کرمی و با استفاده از وجوهات شرعی ساخته شده و بعد از وقف در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

اکنون کمیته امداد امام قصد دارد در قراردادی این بیمارستان را به بنیاد شهید واگذار کند و این موضوع موجی از نگرانی را در بین مردم منطقه ایجاد کرده است چرا که آنان عقیده دارند این موضوع باعث کاهش خدمات این بیمارستان به مردم می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.