سپاه ولیعصر خوزستان ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان جمعه شب در اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن جنایت امروز گروه‌های تروریستی، شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی کشور را به رهبر معطم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر : 1935
تاریخ انتشار : شنبه 28 نوامبر 2020 - 4:05
سپاه ولیعصر خوزستان ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، سپاه استان در این اطلاعیه آورده است: شهادت هنر مردان خداست؛ بار دیگر شاهد گلچین شدن یکی دیگر از گلهای آسمانی و خادمان جبهه علم و نوآوری ایران اسلامی به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی وایادی دست نشانده آن ها بوده ایم که به گمان خود می توانند با این اقدامات بزدلانه وکور از رشد، پیشرفت علمی و صدور انقلاب جلوگیری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دشمنان باید بدانند این جنایت نه تنها جوانان این مرز و بوم را ناامید نکرده بلکه جوشش خون شهید عزیز ، آن ها را برای ادامه راه شهدا مصمم تر خواهد کرد و به قول سردار رشید اسلام، ما ملت امام حسینیم و ما را از شهادت و مرگ هراسی نیست، ما عاشق شهادتیم.

همچنین سپاه ولیعصر(عج)خوزستان در بخش دیگری از این اطلاعیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به محضر امام زمان(عج) ،رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده این شهید گرانقدر تصریح کرده است ما عهد و پیمان می بندیم که لحظه ای از یاد و راه این شهید غفلت ننموده و ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.