استاندار خوزستان: استمرار محدودیت‌ها در طول ۲هفته نباید قطع شود

استاندار خوزستان با اشاره به نقش اِعمال محدودیت‌ها در کاهش کرونا گفت: دستگاه‌های متولی در طول ۲هفته اعمال محدودیت باید با جدیت بر مسئله نظارت داشته باشند تا بتوانیم پس از ۲هفته شاهد کاهش چشمگیر موارد کرونایی در استان باشیم.
کد خبر : 1839
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2020 - 7:00
استاندار خوزستان: استمرار محدودیت‌ها در طول ۲هفته نباید قطع شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونا خوزستان اظهار داشت: محدودیت‌های شدید کرونایی در ۲ شهر قرمز استان در نخستین روز با همکاری تمامی دستگاه‌ها موفقیت خوبی داشته است.

وی افزود: محدودیت در سایر شهرهای خوزستان که وضعیت های زرد و نارنجی داشتند، نیز اعمال شده و در این شهرها نیز اعمال محدودیت‌ها مناسب بوده است.

استاندار خوزستان گفت: برای نزولی کردن شیب کرونا نیاز به همراهی مردم داریم و امید داریم با اعمال این محدودیت‌ها روند ابتلا و فوتی‌ها شیب نزولی پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش اعمال محدودیت‌ها در کاهش کرونا بیان داشت: دستگاه‌های متولی در طول دو هفته محدودیت، باید با جدیت بر مسئله نظارت داشته باشند تا بتوانیم پس از ۲ هفته شاهد کاهش چشمگیر موارد کرونایی در خوزستان باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: مردم در کنترل این بیماری نقش مهمی دارند و همکاری همگانی در اثربخشی این محدودیت‌ها موثر است. لازم است مردم با رعایت پروتکل‌ها و پرهیز از دورهمی خانوادگی در زنجیره  قطع کرونا کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.