اسامی شهرهای ناموفق در کاهش سوانح رانندگی خوزستان معرفی می شوند

استاندار خوزستان گفت: شهرهای ناموفق در کاهش سوانح رانندگی در استان در صورت پاسخگو نبودن و کاهش نیافتن آمار، معرفی می شوند.
کد خبر : 1773
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 نوامبر 2020 - 4:47
اسامی شهرهای ناموفق در کاهش سوانح رانندگی خوزستان معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ، در جلسه شورای ترافیک استان، اظهار کرد: در هفته ایمنی راه‌ها با محوریت ایمنی در راه‌های روستایی و با اقداماتی که در شهرهای استان صورت گرفته است، شاهد کاهش ۱۲ درصدی تعداد فوتی‌ها و کاهش ۲۷ درصدی مجروحان و مصدومان در استان بودیم.

وی افزود: این روند کاهشی نشان‌دهنده این است که مجموعه‌های مدیریت شهری اعم از فرمانداران، شهرداران و پلیس راهور عزم خود را جزم کرده است تا با انجام اقدامات مناسب آمار فوتی و جرحی شهرهای خود را کاهش دهند.

شریعتی با اشاره به اینکه این روند کاهشی در همه شهرها دیده نشده است، ادامه داد: در بعضی از شهرهای استان شاهد افزایش آمار فوت و جرح در سوانح رانندگی بودیم و قرار شد تا به مسئولان آن شهرها تذکراتی داده شود و در صورت نبود پاسخگویی مناسب و حصول نتیجه حتماً این شهرها معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در بعضی از شهرها از جمله اهواز که آمار بالایی در سال گذشته داشتند، امسال شاهد کاهش قابل‌ملاحظه‌ای در سوانح رانندگی بودیم، افزود: در شهر کارون نیز شاهد افزایش چشمگیری در این آمار بودیم که با اقدامات انجام شده در دو ماه گذشته، این آمار به صفر رسید.

شریعتی به نصب مجموعه دوربین‌های ثبت تخلف در نقاط مختلف شهر اهواز اشاره کرد و گفت: این دوربین‌ها از تاریخ ابتدای آذرماه فعال خواهند شد و روند اعمال جریمه تخلفات آغاز می‌شود که به تدریج تعداد این دوربین‌ها افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوان با اعمال قانون از جان شهروندان محافظت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.