تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید وی

تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید وی

فرماندار اهواز با اشاره به بازدید از روند فعالیت اصناف، گفت: تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده اند داده می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.
کد خبر : 107
تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2020 - 15:04
تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید وی

جمال عالمی‌نیسی در حاشیه بازدید از روند فعالیت اصناف بازار اهواز که امروز (۴ اردیبهشت ماه) انجام شد، اظهار کرد: پس از ابلاغ موضوع فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، نظارت بر اجرای این طرح در دستور کار ادارات ذیربط قرار گرفت و در این راستا، اکیپ های بازرسی تشکیل و بازدید از روند فعالیت اصناف آغاز شد.

وی افزود: هدف از این بازدیدها این است که بررسی شود اصناف تا چه حد به پروتکل بهداشتی ابلاغیه وزارت بهداشت عمل می کنند؛ تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده اند داده می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد. امروز تلاش داریم که کار به پلمب نرسد و تنها تذکر خواهیم داد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: بازدید از اصناف توسط هشت تیم انجام می‌شود و قرار است از فردا، جمعه تقسیم کار انجام ‌شود و چهار تیم در شرق اهواز و چهار تیم در غرب اهواز فعال شوند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت اتاق اصناف و اتحادیه ها نیز استفاده خواهیم کرد. مامورین اتحادیه ها نیز باید به واحدهای خود تذکر دهند تا علاوه بر فعالیت اصناف و کسب و کار، نکات بهداشتی رعایت شود و از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

عالمی نیسی بیان کرد: امروز از چند واحد صنفی از جمله نانوایی ها، رستوران ها و فروشگاه های میوه و تره بار بازدید شد که برخی از اصناف به خوبی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده بودند اما برخی نواقصی داشتند که به آن‌ها تذکر داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.